11 april 2013

den senaste veckan har varit riktigt himla bra. 
det har hänt så mycket & jag känner mig PÅ igen & det är jag som styr. de senaste dagarna:

- har jag blivit firat på min födelsedag av mina kära vänner. hotellfrukost & fina blommor, yogamatta & massa kramar
- haft vinkväll & utgång med samma sköna gäng
- varit på familjegudstjänst i pingskyrkan. & jag var så rörd
- fått fucking g på min tenta som jag var sjukt orolig för
- haft bra möten med bra individer
- blivit coachad & peppad på att ta tag i det där jag skjutit på så länge 
- målat
- sprungit ute & känt igen min kropp
- längtat efter min kille så himla mycket

imorrn är det fredag & jag & h ska sitta i ett grupprum hela dagen tills min kille kommer & räddar mig från formler & annat krafs. 

PZPZ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar